PRÉSENTATION

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec malesuada ultrices vulputate. Donec pulvinar sodales ante. Maecenas blandit tincidunt quam at finibus. Ut vel diam ut tortor luctus dignissim. Duis ultrices a metus vel vulputate. Phasellus laoreet orci at elit iaculis, varius auctor augue dapibus. Pellentesque lacus nunc, sagittis ac consectetur sed, porta sit amet nisi. Sed at ipsum eget lacus accumsan suscipit. Nulla venenatis sem pretium, dapibus est pulvinar, sagittis elit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nam ac dignissim tellus.

Simons, G. Delarue-Breton, C. & Meunier, D. (2022) (Eds.). Formation des enseignants et écrits de recherche, écrits professionnalisants, écrits réflexifs : quelles dynamiques ? Liège : Presses Universitaires de Liège.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci ng elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Simons, G. Delarue-Breton, C. & Meunier, D. (2022). Formation des enseignants et écrits de recherche, écrits professionnalisants, écrits réflexifs : quelles dynamiques ? Liège : Presses Universitaires de Liège.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci ng elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Simons, G. Delarue-Breton, C. & Meunier, D. (2022). Formation des enseignants et écrits de recherche, écrits professionnalisants, écrits réflexifs : quelles dynamiques ? Liège : Presses Universitaires de Liège.

Delarue-Breton, C. (2022). Notion de preuve et coïncidence du discours scientifique à lui-même : une question pour la recherche et pour la formation. Éducation & Didactique, 16.3.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci ng elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Fastrez, P., Lacelle, N., Bihl, J., Gladu, È., Delamotte, É., Delarue-Breton, C., Ronveaux, C. and Sutter Widmer, D. (2022). The media literacy of teenagers: competences in information search and multimodal production. An international research. Educare, 2022-1, 71-104.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci ng elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Simons, G. Delarue-Breton, C. & Meunier, D. (2022) (Eds.). Formation des enseignants et écrits de recherche, écrits professionnalisants, écrits réflexifs : quelles dynamiques ? Liège : Presses Universitaires de Liège.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci ng elit. Ut elit t